Sevgicik0149 Merhaba kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı 14+1 haftalık cinsiyetimizi de öğrendik kız dedi @esmerella37 ve @Edalimm sizler kiz demistiniz bildiniz fotolari da atiyorum  
Likayolcusu Sevgicik0149 maşallah be güzel bende 11+5 olucam yarın randevum var inşallah tahminde bulunur dr 🤲🌼
Sevgicik0149 Likayolcusu devlete gidiyorsanız söylemeyebilirler özeller de görürse ihtimal vererek söylüyor benim doktor direk kız dedi
Sevgicik0149 Efe-02 çıkıntı mı gördünüz ben de ilk ultrasonda çıkıntı gördüm ama doktor bak bunlar iki çizgi labiumları dedi yani kızmış
kucukbebek @esmerella37 https://mutluresim.com/image/f6ba58e0-e809-4f38-97a4-8f287be2db35.azlni Bizide gorseniz🥲
Sevgicik0149 Efe-02 yok bugün gittiğim özel hastane iki hafta sonra devlete gideceğim bakalım o ne diyecek