Haticekarakaya28 Merhaba güzel anne adayları 5,5 haftalık hamileyim kasık ağrılarım ve batma şeklinde durumlar oluyor normal mi? İlk gebeliğim tecrübelerinize ihtiyacım var
Sernnnnn- Haticekarakaya28 bebek yerleştiği için oluyormuş, doktorum bana doğum sonuna kadar gebelikte kasık ağrıları çok normal demişti kanama olmadığı sürece
Sernnnnn- Haticekarakaya28 onlar normal :) inşallah hep iştah ın açık ve bulantısız bir hamilelik geçirirsin :)
Havvaca Gayet normal canım ben şu an 8+3 oldum geçti bile kendini yorma yükseğe uzanma yere eğilme çok. Ağır kaldırma istirahati et 2 haftaya geçer 🌺
Haticekarakaya28 Teşekkür ederim canım inşallah zorlu ama bi o kadar güzel süreçler geçirelim hep beraber :)