Derya183 Kızlar merhabalar 20+2 günlük hamileyim 6 hafta önce rahim ağzı ölçümü 43 çıkmıştı bugün ise kontrolümde doktorum 41 düşmüş dedi sizce bu haftada başına gelen varmı böyle normal mi düzelir mi ne gibi sorjnlar olur sizdede kac cikti 20 li haftafa veya olcumi
323832 Derya183 22 +1 de detayli ultrasona girmiştim 41 çıkmıştı doktor erken doğum riskin falan yok ölçüm normal demisti bence sizinki de uygun
muallimehanimmom5 Derya183 41 gayet normal benim 38 çıktı detaylı ultrason da (20. Haftamda yaptırdım ) doktorum anormal bir durum var demedi siz neden panik oldunuz ki zaten bir durum olsa doktorunuz sizi uyarır bilgilendirir
kitapkurdu Derya183 2,5 altına düşmedikçe endişelenecek bir durum yok. Sizin 4 üstü içiniz rahat olsun. Benim 2,7 olmasına rağmen sizin kadar endişelenmedim 🤭 22den beri aynı 2,7. Şuan 29+2olduk
Derya183 323832 3 hafta sonra tekrar kontrol yapılacak doktorum daha önce 2 düşük yaptığım için olabilir dedi bu ölçüm korktum açıkçası
323832 Derya183 allah allah şaşırdım normal rahim uzunlugu 40 ila 50 arasindadir diye biliyorum ama senin kayiplarin varsa tabi ihmal etme doktor kontrollerini aksatma rabbim yardimcin olsun
Derya183 323832 seninde mi kan pıhtılaşmasi var bende de var iğne kullanıyorum gebelik için sezaryen mi oneriyo doktorun normal doğum olmuyor mu
Derya183 muallimehanimmom5 bilmiyorum canım ha yurt dışında yaşıyorum bu doktor öyle dedi 3 hafta sonra tekrar bakicam dedi yatış bile söyledi hastaneye
muallimehanimmom5 Derya183 anladım canım yurt dışında demekki farklı sayı bekliyorlar ama normal panik olma sakın 🤗
Derya183 Sureyya1 bende anlayamadım yurt dışında yaşıyorum doktor türk olsa neyse de ne bilim yani bizde sasirdik