Kızlar normalde sancım hafif var ben direkt olarak sık bi sancı gelecek sanıyordum ama karnımda sırtımda ufak ağrılar var, bu gün nst günümdü ağrım vardı ama doğum sancısı olduğunu bilmiyordum hastaneye gittim nstde sancım çıktı biraz da açıklığı var denildi tahminen 1 cm gibi bir şey doktor eve git akşama kadar bekle akşam gel bi nst daha bağlayalım dedi bu durumda olup bir kaç gün sonra doğurmuş olan var mı acaba yoksa o gün ya da ertesi gün doğurdunuz mu ?