Sen5155 Ahmet coşkan ı çok övdükleri için ben de gittim ama memnun kalmadım açıkçası ukala biraz tavrı hoşuma gitmedi ama bebekle ilgili detaylı bilgi veriyor inceliyor ben çok sevemediğim için gitmeyeceğim ama bebekle ilgili detaylı konuşuyor o güzel