Bende varım 🙋🏼♀️ Bu durumu doktoruna her muayenende hatırlat ilk gebeliklerde zaten bi sıkıntı olmuyor iğne olman gerekiyor normal şartlar da 28. Hafta da ve Doğum sonrasında bebeğin kan grubuna göre ama düşük tehliken varsa hamileliğin başında da yapılıyor