Bende böyle bir başlık açıcaktım ki siz açmışsınız demekki aynı şeyleri yaşıyoruz öyleyse normal çok şükür korkmayalım😊 bende 31. Haftadayım geçen hafta öyle kıpır kıpırdı ki. Ama iki gündür çok çok az kıpırdıyor. Sanki sürekli uyuyor. İştede çok yorulduğum stresli olduğum günlerdi biraz ona bağladım. Bütün gün çok üzüldüm gece yatarken yine kıpırdadı hafif hafif içim rahatladı. Ama geçen haftaki gibi değil