Yarenay Kızlar bugün benim görüş günümdü hastane başlı başına çok güzel ama çok uzun nst sırası bekliyoruz ya bugün orda olup bekleyen varmıydı bu arada 38 haftalık 3540 kilomuz suyumuz herşeyimiz iyiymiş çok şükür