Dün normal kontrolümde sancım çıktı kızlar 4 cm açılmam vardı doktorum yatış için işlemleri başlattı 2 doz ciğer geliştirici yaptı eve gittim 1 saatliğine eşyalarımı almaya duşa girdim hazırlandım ve geldim oğlum kana girmişti ters şekilde o yüzden sabah hemen sezeryana alındım öncelikle iğne ve sonda bende hiç acımadı sonda zaten alt tarafım uyuşuk olduğu için hissetmedim iğne ise normal kalmadan iğne olur gibi bir saliselik acısı vardı
10.30 da başlayan sezeryanımda
10.39 da 2350 gr olarak oğlumu
10.40 da 2250 gr olarak güzel kızımı aldım kucağıma doktorum gösterdi öptüm onları çok güzeldi her şey sonra küveze aldılar ciğerler tam gelişmediği için ne kadar süre kalacaklar bilmiyorum ( lütfen dualarınızdan bitişe eksik etmeyin ) uyuşukluğum yeni yeni geçmeye başladı saat 3 gibi yürütecekler bakalım o nasıl olacak