Bu ay ilkkez ovülasyon testi denedik.15 Aralık pik, 17 aralıkta çatlama oldu kızlar.çatlamaya mı yumurtlamaya göre mi test yapıyoruz?kaçıncı gün yapıyoruz? Yumurtlamadan 10-12 sonra gebeliğini öğrenen olmuş diye dün akşam ve bu sabah test yaptım ilk 10 dk birşey yoktu görmek istediğim için var gibi sanki geliyordu yarım saat sonra testlerimde hayali çizgi oldu.kuruma olabilir o yüzden ona da sevinemedim.gebelik olsa çıkması gerekmez miydi.adetlerim 3-5 gün oynadığı iiçin ne zaman gecikince yapacağım onuda tahmin edemiyorum