Nurr_35 Merhaba arkadaşlar , 11+ 0 da yaptırmam gerekebilir ikili taramayi. Bu erken midir yanılma payı olur mu? 11+0da yaptıran veya konu hakkında doktoruyla görüşen var mı aramızda?