Kucuk_melegim Yemek yerken zorlaniyorm hep durmam gerekiyor nefes almaktan yemek yiyemiyorum 122 atiyor kalbim Niye bukadar yükseliyor anlamadim
Udu Kucuk_melegim gene iyi 122 benim 140 larda 2 ayri doktor gordu tansiyon ilacini yukselttiler bide efor harcamaktan ve stresten kesinlikle uzak olucaksin dedi takipteyiz simdilik
Gzdmrt2905 Kucuk_melegim bende aynı durum mevcut hamileliğimin başından beri kalp atışım hiç 100 ün altına düşmedi doktor normal diyor ama bazen zorluyor
Baharks Benimde kalp carpintim çok oldu bir ara batiyordu sanki hamillekite kan basıncı artigi için oluyormus diye okumustum
Kucuk_melegim Udu alla alla biride hamilelikte quatir oluyor demiş öyle bişey olsa gözle görünür olur nefes almakta zorlanmiyorm sadece kalbim hizli atiyor ve yoruluyorum yemek yerken nedeni nedir peki ne dediler size
Udu Kucuk_melegim eko da çekildim guatr da cikmadi kalpteki boyutlarda sorun da cikmadi holter de takildi 1 günlük ama tansiyon yuksekliginden olabilecegini soylediler bana tansiyon ilacina basladik bide kan sulandirici basladik yine takipte kalicam 3 hafta sonra tekrar kontole gidicem
Kucuk_melegim Gzdmrt2905 bende ilk haftalar oldu hamilelikte sonra gitti suanda 1 haftadir geri başladı yemek yerken ozlikle kizariyorum tansiyonum düşüyor kalbim hizli atiyor ebeyi aradm normal diyor bebek baskı yapiyor artik ciğerlerine bu da hizli kalp atişina neden olabiliyor dedi
Kucuk_melegim Udu ebeyle konuştum durumun normal olduğunu soyluyor bebek büyüdüğü icn baskı yaptığı için kalp atışları hizlaniyormuş kan hizli pompalaniyormuş vicutta normal dedi
Kucuk_melegim Udu benm tansiyonum normal hata yemekten sonra çok düşük kalp hizli atmaktan tansiyonum düşüyor kizariyorum