BHT TEMA Dr. Neslihan Bahat takipli olanlar var mı ??? Bu hastanede doğum yapmış olanlar ya da takipli olanlar varsa fikirlerinize ihtiyacım var. Henüz doğum için kafamda net birşey yok. Doktorum çok tatlı biri ve normal doğumu destekliyor. Çok memnun kaldım kendisinden ama hastane ücretleri bi hayli yüksek. Enin olamıyorum o yüzden 😅