Merhaba;ben 32+0 haftalık hamileyim. Dün kontrolde dr suyun sınırda olduğunu söyledi. Herhangi bir sağlık problemim yok. Tahlillerim sıkıntısız. Şeker yüklemem gayet iyiydi. 1 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı. Bu süreçte hergün 1 bardak havuç suyu içmemi söyledi. Onu içmeye başladım. İstirahat de ediyorum. Bu durumda olup tavsiyeleri olan var mı? Şimdiden teşekkür ederim.