minipanda Sürekli bir şeyler yeme istegi var sürekli buzdolabinin onundeyim ,normalmi bu ya , normalde ben iki öğün yemek yerdim ,şimdi saysak 5 i geçiyodur ,ne oluyor bana
busraninprofili minipanda ay aman dikkat et normal degil bence asiri kilo alirsin. Bebek zaten ilk 3 ay senin depolarindan besleniyor. Senin o kadar yemene gerek yok
Esoo0698 minipanda Valla bende öyleydim biliyomusun ilk kızıma hamileyken yemediğim hiç bişey kalmadı ve sadece 41 kilodan 51 kiloya ulaşabildim onuda doğumdan çıkınca 45e düştüm 😁 şimdiki hamileliğimde öyle herşeyi yemek istiyorum umarım bi 60ı vururum ve verememmm😁😁
Dudu20- minipanda aynı durum bende de oluyor 9+5 im şuan ikinci gebeliğim sabah kalktığım sanki hiç birşey yememişcesine bi açıkma ile uyanıyorum ve sürekli açıkıyorum anlamış değilim 🤷♀️