Premsesssprenss aminn amin.. benim ilk henuz ama yasadigim stresin tarifi yok. Sanki yarin doktor saglikli dese ne olacak artik verdi huzursuzlugu icime ,gene allah bilir. Testler %99.9 diyor %0.01lik kismi yine ihtimal mi ihtimal iste.. oyuzden galiba tevekkul edip rahatlamak lazim , ne kadar kendimizi de yirtsak profesorlere dr gitsek bilemiyoruz.
Gecen hafta 3gun icinde 10bin para verdik ayri ayri doktorlar testler.. daha doguma var daha alisverisi var ne bileyim yeni anne oluyoruz tecrubesisiz her sey mukemmel olsun diyoruz , bazi doktorlarin bunlari kullandigini dusunuyorum. Hatta belki bana önerdiği genetik firma ile anlasmasi bile olabilir kim bilir. 🥴