Kızlar bugün nst sonucum böyle çıktı. Doktora gönderdim yarın gel suyuna bakalım dedi. Nstdeki ebe, sizinle yakında görüşürüz süreciniz daha yeni başlıyor dedi. Doktor 2 günde 1 nst isteyince eve yakın diye Medical Maltepe’de nstye giriyorum. Doktorum Göztepe Medicalde. Ben pek bir şey hissetmiyorum, çok hafif bel ağrısı oldu ara ara ama 1 saat aynı pozisyonda yattığımdan da olabilir diye düşündüm. Doktor ve ebe başka bişey demedi. Sizce bunlar düzensiz sancılar mı anlayan var mı?
