Merhabalar kızlar. 34+6 haftamda gece ağrım oldu hastaneye gittik. Doktor rahim kısalması olduğunu söyledi ve önlem amaçlı ciğer geliştirici vuruldu. Serumlarla durdurulmaya çalışıldı. Bebeğim 2 hafta geriden geliyor. Kilosu o zaman 2250 grdı. Şimdi 36+3deyiz. Hala 2 hafta geriliğimiz var. Kilosu 2450 gr. Hala doğum olmadı. Benim sorum şu kızlar. Erken doğum olursa şimdi neye göre değerlendireceğiz. 2 hafta geri olarak mı hesaplamam gerekiyor. Benim durumumu yaşayan var mı daha önce. Çok tedirgin oluyorum.