Kızlarım geçen gün doktoruma gittiğimde rahim ağzı uzunluğunu sordum 3 cm dedi. Daha önceki gebeliğimde 16 haftalıkken düşüğüm oldu. Bundan dolayı ölçtürüyorum. Sizin kaç acaba, soruyor musunuz hiç? 13+4 üm, 4 cm altı için sıkıntı görüyorum dedi 2 cm diye biliyordum ben. Sizlerin bu konuda bilgisi var mıdır acaba