Hayalvemasal00 Kizlar 32 haftaligim ilm defa nstye baglandım. Sonucumu hemşire geldi aldi snra iyisin gidebilirin dedi. Ama dr a falan gostermedi normaldede oylemi nst ?
Hayalvemasal00 Kenanizm18 tamamda canim once dr a göstermesi gerekmiyormu ya durumum kotu olsaydi ne dicekti o zaman hemsire. Bilmiyorum sasirdim yani
Kenanizm18 Hayalvemasal00 şaşırma canım 50 nin altında cıktısa ondan göstermemiştir kalp atımıda normalse ☺️ birşey olsaydı direk yolluyorlardı zaten doktor olmasa bile ebeye veriyorlar ☺️
Huseminannesi Hayalvemasal00 canm ilk gebeligimde doktora gondermislerdi sancım kac cıktıgını hatrlamyorm cnm ve su an ikinciye hamileyim daha nstye baglamd doktorum cunku daha 28+4 haftalgz daha
Hayalll Hayalvemasal00 cnm hemsire bakar sorun yksa seni gonderir eger sancin olsaydi bir de doktor gorsun derdi .. ama her ikisinide doktora veriyor ztn dosyaya eklior oda