Beyazeller Dişim çok kötü ağrıyor. Hep kırılmıştı bir parçası kalmıştı şimdi o da sallanıyor çok ağrıyor . Dişçiyle aynı gün randevu buldum ama dişçinin saati daha önce . Kadın Doğumdan önce izin mi alınıyor ?
nurefsanakbulut Beyazeller evet önce kadın doğuma git çocuğun kilo bol suyuna baksınlar gelişimine baksınlar 2. trimerdeysen çektir yada dolgu yaptır çok çektirirsin ben hep yaptırdım dişlerimi 21. haftadayım çünkü çok ağrıyor son 3 ay işlem yapılmıyor ilk 3 ay da
Beyazeller elif233233 anladım ama ben önce o zaman Kadın doğum doktoruna bir sorayım olur veya olmaz ona göre hareket ederim ne yapayım
elif233233 Beyazeller ben yazdığımda Doc.dr Mehmet: Geçmiş olsun gözde hanım hiç sıkıntı oluşturmaz Doc.dr Mehmet: Diş çekimi dolgu film işlemleri veya lokal anestezi kullanılabilir bu şekilde cevap verdi canim
Beyazeller gunel91 ya ben iptal ettim , devlette benim doktor dişte öyle 🥹Herkes sormak gerekiyor dedi
gunel91 Beyazeller benim burnum tikaliydi allerjik kadin doguma soyledim git uzmanina burun bogaza benim yapa bileceyim bisey yok gebe oldugunu soyle tedavi yapsin
nergis_a Beyazeller ilk 3 aydan sonra son e ay once ki arada dis tedavisi yapiliyor canim ama once doktorundan imzali kagit alman gerekiyor