MisraAsyalina Arkadaslar 32+4 haftaligim ve karnimin icinde aci var sanci yani normal mi bu?😢benim gbi olan var mi?😐😣🙄
Sda SevdaPlt MisraAsyalina kizlar bende 31 haftalik hamileyim arada bi karnimin icinde aci hidsediyorum siziliyo sanki karnim
MisraAsyalina SevdaPlt yaa genel olarak net biyerde degil canim arada oluyo aciyo sanki karnim anlamdim bende aslinda bu gune kadar cok iyiydim ama sanirim bu gunden sonra agir gecicek😥😏
SevdaPlt MisraAsyalina karın değilde böyle göbeğimin iki parmak yukarısı bir parmak sağ tarafı böyle çok gerilmişte acıyo gibi gülerken bi yere uzanırken daha çok hissediyorum daha çok gerildiğinde iki üç gündür böyle
Sakaryali54 MisraAsyalina yavs yavas zorlasiyor cnm cnku bebek buyuyo rahimdr baski var karin genisledi.one dogru.bnde de vr ve bebegm bas asagi dondu cok canimi yakiyo
Pelinzade Aynen göğsümün altı acıyor elimi sürsem yanık acısı gibi sağ tarafımda alt kısım sanki kemiğime bıçak saplanır gibi acı
Pelinzade SevdaPlt aynen bende bilmiyorum neden eskiden ağrı oluyor du ama artık acı veriyor yakıyor canımı
SevdaPlt Pelinzade cumartesi kontrol var ama doktora nasıl bu acıyı anlatcam bilmiyorum 🤷🏻♀️ Çünkü çok değişik bi acı yanıyo sanki yanık acısına benziyo böyle deri yanmış sanki