Herkese merhaba arkadaşlar 25 aralıkta gece suyum geldi hastaneye gittiğimde 2cm acıklık vardı yatışa aldılar sancı odasına tek kişilik ve eşiniz girebiliyor dogum olana kadar sancı esnasında yanınzda durabiliyor nst bağlandım sancılar sıklaştıkça çok kötü Bi hal aldı durum ve sürekli çatı muayenesi 🙈
Aslında sancı o kadar kötü değildi ama doğum aşaması ve eğer bebek çıkamadıysa mecbur dikiş atiyolar dikiş aşaması o kadar kötüydüki anlatamam iki tane iğne vurmalarına rağmen herşeyi hissettim iğneyi nereye sokup nerden çıkardığına kadar gece 4dr hastaneye geldim saat 09:50 de dogum oldu 11:30da dikişim gitti düşünün artık, dogum olurken eşinizi çıkarıyorlar dogum gittikten sonra hastane çantasıyla eşinizi tekrar çağırıyolar orda bebeği giydiriyosunuz bebek dogunca çarşafa sarıp şapka takıyorlar eşiniz yada refakatcnizin gelmesi bekleniyor sonra dogum servisine alınıyısunuz orda eşler kalamiyo bayan refakatci istiyolar benim annem kalmıştı yanımda dogum servisindeki hemşire ve doktorlar gerçekten çok ama çok ilgililer ama sancı bölümü berbat herkes herkesin çığlığını duuyup panik oluyor sormak istediğiniz bişey varsa bekliyorum😂