Hayriyesu Hamıleliğin 24 haftasındayım, bir haftadır basur problemi yaşiyorum hafif kan geldi bugün bir kaç damla daha önce yaşayan varmı bu durumu, normalde çok rahat geçen gebelik yaşıyordum.
Degisikkullanici Hayriyesu benimde aynı şekil çok ağırıyor 32 haftadan sonra başladı ama şükür şuan biz rahatladım ağrı yok bikaç gündür. Sıcak tutmaya çalışın ve çok katı yiyecekler yiyip kabız olmamanız lazım
-Nazlican35- Hayriyesu ben kendimi çok aikmaktan basur makat yırtığına dönüştü genel cerraha yönlendirdi Dr bni bı ilaç verdi hergun iç suya koyup dedi iciyorum rahatladım Allah razi olsun o doktordan ilacin ismi MAGNESİE CALCİNEE SABA 400 MG doktorunuza sorun alın mutlaka harika bişi ben tualetim gelince agliordum açıdan ağrıdan şükür kurtuldum
Hayriyesu Kabızlık için vermiş sanırsam mantıklı aslında rahatlamak için hafif ama diğerleri gibi insanı mahf etmiyor