Merhaba arkadaşlar size 2 tane sorum olacaktı Adıyaman Özel Gözde Hastanesi’ne gidiyorum ve çoğu arkadaş çevrem diyor ki zaten özelde doğum yapacaksın bence boşu boşuna para verme devlet hastanesine kontrollere git özelde doğum yap
2 .sorumda şu tabii ilk gebeliğim olduğu için cinsiyet partisi yapmayı planlıyorum ama ailem çok uzakta onlarla yapsam bu sefer eşim gelemiyor işi yüzünden burda yapsam ailem yanımda yok sadece bir kaç arkadaşım var onlarla mi yapsam bilemedim 🥲 fikir verin lütfen 😢😢😢