_aydanyldzz Merhaba feramat hapını günde kaç kez ve nasıl kullanıyorsunuz ben sabah aç karnına bi defa içiyorum ama sabah akşam mı içilmesi gerekli ?
Summerwine _aydanyldzz sabah aç karnına 1 kez ama ben tiroit içinde ilaç alıyorum sabah aç karnına ve ikisi beraber kullanılmaması gerekiyormuş o yüzden feramati gün içinde diğer öğünden önce almaya calisiyorum
Zuzuu86 Günde bi defa zamanı farketmez ama benim ilacı almadan öncesi ve sonrası süt ürünleri tüketmemen lazım..
Papatyaa_01 _aydanyldzz günde 2 içiyorum, birini sabah 7 -8:30 gibi kaçta uyanırsam aç karna alıyorum, diğerini gece yatmadan içiyorum çünkü gün içinde hiç aç karna olmuyorumki sürekli birşeyler yediğim için :)
Nur87 _aydanyldzz bende içiyorum sabah aç karnına günde 1 defa Dr öyle kullan dedi Dr nasıl kullan dediyse öyle devam et canim