bu_partideyalnizsin Bu sabah göğsümdeki ağrı azalmış baya arada artıyor ama şu an yok denecek kadar az bı sorun yoktur inşallah :(
e_11 bu_partideyalnizsin yoktur kuzum neden olsun ki göğüs ağrısıyla bi alakası olacağını sanmıyorum benimde o haftalarda gereğinden fazla ağrıyodu
bebekveannesiii bu_partideyalnizsin hassasiyet ara da gelir gider bende de öyle olurdu korkma bişey olmaz 🌺
ElifTugce bu_partideyalnizsin canııım ben de 5+2 bu sabah bir kalktım göğüs ağrım gitmiş. O kadar endişeliyim ki ben de 🥺 Duramıyorum evde korktum baya
bu_partideyalnizsin ElifTugce benim de 5+2 ve arada bı ağrı gelip gidiyor. yorumlara bakarsak sorun yok olabilr galiba böyle korkutma kendini
ozley bu_partideyalnizsin ağrılar sürekli olmuyor. Günü gününü tutmuyor insanın. Gereksiz evham yapıp strese girmeyin. Bazı günler hamile olduğumu unutuyorum 😂
ElifTugce bu_partideyalnizsin demek ki canım inşallah öyledir. Sen keseyi falan gördün mü canım? Ben daha görmedim ondan da evhamlıyım
Beyzanurr53 ElifTugce bende 5 haftalık hamileyim daha keseyi göremdik bu cumartesi gidicem yine bakacak doktor benimde ara ara ağrılarım oluyo göğüs ağrımda artıp azalıyo bence bu kadar strese girme hayırlısyla keseyi görürüz insallh