Falancahanim Kızlar 8 hafta olana kadar gitme dedi aile hekimi şuan bugün 5 haftalık olduk iki hafta nasıl bekleyeceğim bilmiyorum 🫠
Sare_34- Falancahanim 6+4 te kalp atisini duymustum ben devlete gidecekseniz 8 e kadar bekleyebilirsiniz cunku ultrasonları eski oldugu icin gorunemeyebiliyor ama ozele gidecekseniz 6. Haftadan sonra gidebilirsiniz geç dollenme degilseniz gorursunuz mutlaka
1erkekkannesiiii Falancahanim ben pozitifi gördüm 2-3 hafta sonra gittim en iyisi o ultrasonda çıksın hem de kalbini hemen duyayım diye. Erken gitsen alttan muayene edecek belki erken sonra gel diyecek daha çok insanın morali bozuluyor bekle canım acele etme
Sevvl Falancahanim öğrenır öğrenmez gittik 4 haftalıktı lese gördük 6 haftada beneği gördük haftaya kalp atışı için gel dedi iki kalp atışı duyduk 8 biraz geç sankı
Falancahanim Sare_34- 1erkekkannesiiii Benden de bi defa kan istedi iki güne almaya gerek yok dedi adetin 5. Günü 800 çıktı işte 13 ocakta gideceğim
Sureyya1 Falancahanim kese icin gidin kese gorunsun dis gebelik olmadigi anlasilsin ondam so ra 8. Haftayi bekleyebilirsiniz bence
Happyhappy__ Falancahanim bence git en azından vitamin ilaçlarına başlasınlar kan değerlerine bakıyorlar ona göre ilaç veriyorlar 🙂