bademli_puding aynısını 5 gündür bende yaşıyorum inanın,acile gitmemiştim bir müdahale yapamazlar diye ama çok büyük hata yapmışım bekledikçe hastalık daha da kötü oldu eklem ağrısından titremekten terlemekten boğaz ağrısından ölüyordum dün gece gittim 2 tane serum taktılar doktorumun bilgisi dahilinde ve şu an çok çok çok iyiyim keşke 5 gün önce gitseydim. Ağızdan burundan sürüntü alınıyor eğer influenzaysanız onun farklı ilacı veriliyor.benim negatif çıktı ama doktorum covid geçirmişsin büyük ihtimalle dedi artık yaptırsamda negatif çıkar zaten.Ateşinin 38 in üzerine çıkmaması lazım parol kullan dedi doktorum. 13+3 haftalık gebeyim.Bence benim gibi geçmesini beklemeyin hemen acile gidin boşuna çekmeyin çok geçmiş olsun 💐