Merhaba. Çapa takipli olan ya da Doğumunu Çapa’da yaptıran var mı ?? İkiz gebeliklerde araştırma hastanesine yönlendiriliyor doktorlar ben de orda takipliyim ama doğumu orda mı yaptırsam bilemiyorum. Çapa, Diğer devlet hastanelerine göre bana daha güven veriyor. İlk doğumumu özelde yapmıştım yine özel mi tercih etsem emin olamıyorum açıkçası. Diğer takipli olduğum yer de BHT TEMA Clinic. Orası hem doktor hem hastane olarak tatmin etti beni ama fiyatları diğer özellere göre bile cidden çok yüksek. Bu arada normal doğum düşünüyorum ( herhangi bir aksilik olmazsa ) Yazdığım hastaneler normal doğum için olumlu bakıyor o yüzden bu ikisini tercih ettim.