Kızlar , 33 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolüm vardı doktor alttan bi bakalım dedi açıklığın var mı diye, neyse kontrol etti çatımın dar olduğunu söyledi ama bebek kanala girdikten sonra belki açılır ilerleyen zamanlarda dedi , bu durumu yaşayan var mı genişler mi ilerleyen zamanlarda?