smeyyeb24 13. Haftada doktorum bir çıkıntı gördü ve %90 erkek dedi yine de 1 ay sonra tekrar bakalım dedi. Gittim bu defa da %90 kız dedi. Ayakları biraz kapatıyordu çok hareketli değildi o yüzden birkaç gün sonra tekrar gel dedi. Tekrar gittim artık kız olduğunu öğrendim 😊 Yanılmalar bu ara çok fazla olmaya başladı sanırım erken dönemde öğrenmek istediğimizden kaynaklı. Hala kafamda kesinleştiremiyorum. Başka bir doktora da göstereceğim bir de detaylı ultrasonda gördükten sonra artık emin olacağım ben. Hala kesin gözüyle bakamıyorum nedense 🤷🏼♀️