Maya2022 Ben kızımda 11 haftada öğrendim kız oldugunu kız doğdu suan 12 yaşında oğlumda 10+5 pipisini gösterdi erkek dedi erkek oldu suan 7 yaşında çok şükür RABBİME şuan 3.hamileligim ve 10+1 erkek dedi hayırlısı bakalım net ayın 11 inde soylicem dedi
prensannesii_ Maya2022 maşallah 12 sene öncede usg ler bu kadar ilerlemiş değildir cok iyi bi doktora denk gelmişsin demekki kızların organi da erkek ile cok karstriliyorms 11 12 haftalar da ya gerçekten doktorunuz cok tecrubeliyms
Maya2022 prensannesii_ keşke aynı doktorları bulabilsem gene ama malesef canım şimdiki doktorlar parayla bile düzgün cevaplar vermiyorlar devlet zaten hiç ilgilenmiyo
Sevgicik0149  Kızlar doktor kız dedi yanılma olabilir mi baştan beri erkek hissediyorum şuan 14+1 hftık
prensannesii_ Sevgicik0149 şu gözüken şey kordonmuyms ege kiz bıddıgıysa asagi doğru çizgi olması gerek miyor mu yaklaşmasına erkeklerin ki yaklaşmasına duruyordu sanki
2kidsmoms Kirmizibalik1 ya hahah bu foto çok iyiymiş istesen denk gelmez 😂😂 kızsa da büyüyünce bizi böyle trolledin diye gösterilir her türlü geyiği döner 😂
MinelHaapy Bana da 12 haftalıkken kız dedi 17 de kız dedi şuan 22 haftalık detaylıya gircem Salı günü arkdslar gerçekten yanılma olabiliyor mu 🤗
Eluf MinelHaapy banada aynı kiz dedi 14.17 haftalikken bende detay utresyon bekliyom . Sen salı girnce cinsyeti banada söyle değişme varmi yokmu merak ettm
prensannesii_ Maya2022 aynen öyle canım yıl döndükçe daha iyi usgler oluyor fakat doktorlar yıl geçtikçe daha kötü oluyorlar birde yanlış tahminde bulunup net kiz ve ye erkek diyorlar insanlar alışveriş yapıyor gersey asiri pahalı degistiremezlerse ellerinde kaliuor günah valla en iyisi 30 haftaya kadar beklemek gerekiyor ya da nifty testi yapıp hem cinsiyetini hemde sağlığını ogrencen ama maalesef ki o da cok pahalı 😀
Gamzeli_ Nerican ilk gebelik kendimi hep erkek diye hazırladım oğlum diye konuşurken sonradan kız diyince başta bi modum düştü bı boşluğa düştüm gibi oldu ama bu kesinlikle kız istemediğim için değildi. Hala da inanmak zor geliyo
prensannesii_ Sevgicik0149 kiz genital dudak olsa bnce asagi doğru çizgi olmaz mı yanlamasina ne alaka erkeklerin ki yanlamasina olur gibi altı yumurtalıklari üstü de pipi dersin ama bilmiyrm valla mantıken oyle diyrm :))
Mustafayigitvebeytugannesi Gamzeli_ 21+6 haftalığım demek ki şansımin dönmesi için daha 3 haftam var 😂
Eluf Gamzeli_ banada 14 hafta kiz gibi dedi 17 hafta yuzde doksan kiz dedi bnde biraz hazrlk yaptım degisirmi ki .. sana yüzde kad demişti sonra değişti canim
Gamzeli_ Eluf basta % 80 dedi daha sonrki gittigimde %100 dedi her gittigimde sordum erkek dedi göbek adı bile koymuştu doktor detaylidan sonra o da kiz dedi. 🙄
Eluf siyahinci3 aaaa banada aynı dedi kesin kız dedi bnde detaylı ultrason bekliyom 14.17 hafta ki, dedi .. sana yüzde kac dedi da değişti cinsyet canim
mltmmk Bana da 12. haftada erkeğe benziyor deyip 17. haftada kız dedi ama henüz birşeyler almadım detaylıyı bekliyorum kesinleşsin diye🤷🏻♀️☺️
2prensesannesiiii smeyyeb24 canım bekle netleşsin öyle başla 18+2 oldum hala bişey almadım çünkü 14+4 te en son dr %90 kız dedi bize %10 luk pay bırakıyorum dedi isimli kazaklar bereler alacağım net söylesin başlıcam almaya hatta şubatta başlamayı düşünüyorum 🙏🏻 19 detaylı organ taramasına gireceğim sonra yavaş yavaş başlarım 🙏🏻
Eluf Gamzeli_ aaa bende beklim o zaman ya banada yüzde doksan kiz dedi 17 . 18 haftada başka dr gittm oda kız gibi dedi