kevserky 13 haftalık olduk. Bu arada mide bulantım devam ediyor. Bulantı ne zaman biter bebek ne zaman kıpırdar
2022bebeki kevserky Bulantı 15.haftamda bıçak gibi kesildi. Harketlerde 18 de pıt pıt ufak ufak başladı. 22 ye kadar ilk gebeliginizse hissetmemeniz normal
Fatosaydin kevserky vvalla ben 23 oldum bir gün var bi gün yok hareketi daha ben bile doğru düzgün hissedemedim
1erkekkannesiiii kevserky 17-18 den sonra biraz biraz hissedersin ama kıpırdaması dönmesi zaman alıyor 20 den sonra anca yavaş yavaş. Mide bulantısı illet bu arada 12. Haftadan 21. Haftaya kadar çektim. Kötülerse ilaç isteyin mutlaka
tubayerli08 kevserky canım benim 3.cu gebeliğim 2 oglumuda erken hissettim oynamalarini inanairmisin bu hamileligimde 23 haftadan sonra hissetmeye başladım bı kaç gündür oynadığını hissediyorum
kevserky Leyla59 bulantı beni mahvediyor. İnş geçer Bi an evvel. Sen erken hissermişsin kiloyla alakası var mı Bn çok zayıfım
kevserky 2022bebeki valla ben bu ihtimali düşünmek dahi istemiyorum. Annem 4. Aya kadar kusmuş ona benzicem sanırım. Baş ağrılarına neler yapabilirim peki
2022bebeki kevserky İyi düşünelim iyi olsun ben de öyle oldu prillam hap sayesinde iyiydim 🤗 Baş ağrısına mentholbox,nane yağı, türk kahvesi içine birkac damla limon sikiyordum, buz aküsü ile 10 dakikaya bir başıma sariyordum bbiraz fayda sağlıyordu