Setis biz de 12. Haftaya giriyoruz inşallah 🤗 peki benim boncuklar şuanda ranzada gibi altlı üstlü yatıyorlar, ilerleyen haftalarda Yanyana mı gelecekler diye merak ediyorum ben hep, sizlerinkiler nasıl? Benim de çift yumurta dolayısıyla da çift kese, keseler arası iletişimlerini çok merak ediyorum bir de napacaklar nasıl olacak 😂 hiç denk gelen oldu mu ultrasonda ☺️