Tugcecv Korkutanlardan doğuma kadar uzaklaşın,mümkünse konuşmayın. Herkesin doğumu zor geçecek diye bir olayda yok belki çok rahat huzurlu bir doğum yaşayacaksınız.. Benim ablam 2 yeğenimi de nst odasında doğumhaneye çıkamadan doğurdu, bacağını açmaz bebek çıkmış,doktor havada tutmuş .. Yani doğum işi kader işi. Allah’a teslim olun, ne gelirse senden diyin.Sakin kalmaya çalışın.Mümkünse bol bol yürüyüş yapın ,merdiven çıkın… Hiç korkmayın üstesinden geleceksiniz..