Kızlar senelerdir okb anksiyete hastasıyım 2 ay önce ilacı bıraktık çocuk istediğimden Şuan 11. Haftadayız ama tekrar rahatsızlıklarım müthiş bi şekilde geri döndü 12. Haftadan sonra doktorum ilaca başlayabilir dedi ? Aranızda hamilelik döneminde antidepresan kullanan oldu mu veya herhangi bi sorun yaşadınız mı