Miablackk Bende bugün 20lik diş apsesi yüzünden antibiyotiğe başladım hemde 1000ml… 2kadın doğumcuya da üstüne basa basa sordum,bir sorun olur mu bebeği etkiler mi vs vs… Hiçbir sorun olmaz,asıl kullanmazsanız enfeksiyonunuz,iltihabınız zarar verir dediler..