Bende 27 haftalık dogum yaptım benegim 24 hafta uyumluydu şuan 4 yaşında sadexe zayf ama çoksağlıklı çok şükür sadece sütünüzü sağıp olumlu düşünün doktorlar nederse desn çünkü onlar umut vermiyor genelde ama ben hiç umursamadım 2 ay yogun bakım 1 ay yenidogan servisinde de kaldı inşallah sizde sagsalim kucagınıza alırsınız ☺️🙏🏻