Ebruylmzyzk Arkadaşlar yeni hamileyim 5 haftalık . Bugün hem öğretmeniyim hem de nöbetçiyim bacaklarım ağrıyor biraz üşüyorum. Sizce normal mı yoksa ne yapmalıyım ?