Deletedmom_27 belki tahriş olmuştur,yerken çizmiştir oda bişe kaldı hissi veriyordur,ikinci ihtimal orda sert bir cismin takılı kalma ihtimali olabilir ama yediğiniz şey sert eriyebilen bişeyse kalma ihtimali yok. Ben bi defa çekirdek kabuğu takılı kaldı, yutkunurken hissediyordum, gittik doktor çıkarmışti,ama sizin yediğiniz şey kabuk gibi değil, tahriş olmuştur bence