Kızlar ben ilk doğumu 27 haftada ölü olarak yapmıştım (Aralık2021) bi süre göğsümden süt geldi ara ara ucunu hafif sıkarak var mı kesilmiş mi diye bakıyodum hamilelik başından beri yoktu. Şu an 22+0 ım az önce yine bi bakayım dedim birazcık sıktım az bi sıvı geldi bu normal mi bu haftalarda geleblir mi sıvı ? Yaşayan var mı ?