16 aralıkda ablam doğum yaptı ve dr takıpli idi 5 aydan beri
Hem dr hemde ebeleri cokkk ilgili
Ablam mecburi serzeryan oldu
Dr normal doğumu destekliyor evet ama ablamda komplasyonlar değişimde nehir hoca mecburiye sekılde artık sezeryan olmalısın dedi
Hiç bir sıkıntı çekmedi sonrasındada ablam
İkinci bebeği
İlktidr serseyandı o yüzdene ssvd olsun diye nehir hocayı tercih etmişti ama bebek sezeeyanla gelmek istedi 😌