Berenmom Kızlar ben doğum yapalı 2 ay oldu her sabah gaz sancisiyla uyanıyorum. Gazım çıkıyor belli bir zaman sonra tekrar başlıyor. Var mi sezeryan dan sonra böyle olan ???
Rapunzelinanasi Berenmom havalar soğuduğu için de olabilir mi? Ben de sezaryen oldum ama öyle bir sorun yaşamıyorum. Sadece çok soğukta kalırsam rahatsız ediyor ayaklarımı falan üşütürsem yani
mrvak Berenmom ayaklarını sıcak tut canım çorap üstüne patik giy hatta bide kayısı hoşafı çok iyi geliyo ben de öyleydim sonra elime ne geçtiyse hoşaf yaptım her gün 2 kase kadar tükettim şükür iki günde toparladım ☺️
1Mavimavi Berenmom gece yatmadan kimyon çayı içebilirsiniz Gaz sancılarına iyi geliyor Sütünüzden bebeğinizede geçer onada iyi gelir 🌺
Kleopatra- Berenmom Kimyon çayı ve kayısı hoşafı deneyebilirsiniz çok iyi gelecektir. Gaz sancısında kayısı hoşafının üstüne tanımam. Hastanede de çok yardımcı olmuştu.
AzraFarah Berenmom yok kızıma doğum yaptıktan sonra 6ay boyunca rezene kimyon anason tohumu demleyip içiyordum bir sıkıntım yoktu çok şükür,sadece kimyon gazı alır size yardımcı olabilir
Analikonline Berenmom tamam da o sezaryen gazi değildir ya sanmıyorum. Açık allmeliyattan sonra ilerde çok fazla gaz kalması durumunda 2 ay normal gelemezdi. Büyük sorunlara yol açardı.
Analikonline Berenmom ameliyatını yapan Dr a git canım durumu da bahset yardım etmek zorunda eğer sezaryen gazıysa
Dark Berenmom doğumla alakalı değil muhtemelen ayaklarınızin daha sıcak olması lazım Ben doğumdan önce iki kere gaz sancısı çekip acillik oldum doğumdan sonra hiç yaşamadım böyle birşey Sürekli yediginiz biseyde yapıyor olabilir