1aysekaplan Gzdeee11 34+2de sancım çıkmıştı hastanede yatmistim ozman ultorsonda bakıldı 2775 di şuan 35+5deyim
2cocukluhayatamerhaba Gzdeee11 bende bugün 34 haftalık oldum kontrolden geliyorum 2100 gr dedi biraz minyon olacakmış ablası gibi o da 2890 doğmuştu
srcataby 34+6 da 2500 du geçen hafta gittim doktora bakalım bundan sonra ki süreç nasıl gidicek. Oğlum 36+4 te 3100 dü
srcataby Gzdeee11 önemli olan sağlıklı olmasi ilk gebeliğim önde gidiyordu fakat erken geldi kuvize girdi. Şuan zamanın da gelsin kilo problem değil doğduktan sonra zaten toparliyorlar
Gzdeee11 srcataby bizde önde gidiyorduk bir anda yavaşladı kilosu doktor da dedi önde gidiyordu diye bebeğin eşi yaşlanmaya başlamış dedi
bus_ra 36+4te 3200 dün bugün 37+6 yım hastaneye gidiyorm güncel kiloyu bende merak ediyorum biz 1 hafta öndeyiz
Gzdeee11 2cocukluhayatamerhaba peki bebeğin eşi ile ilgili birşeyler dedi mi bana bebeğin eşi yaşlanmaya başlamış dedi bu da kilo almasını yavaşlatıyormuş