Kızlar nts çekildi çok şükür yalancı sancılar başlamış anlattı bana gerçek sancıyı vs suyu vs iyi şükürler olsun 2600 47 cm olmuş oğlum geriden vs gelmiyormuş haftasıyla uyumlu dedi 11 12 Ocak gibi tutucazzz dedi haftaya çarşamba tekrar çağırdı son kararımızı vericezzz dedi suan alsak yoğun bakım sürecimiz olur dedi kan su vs olunca zaten durmuyorsun dedi rahatladım şükürler olsun ilk ntssss gibi olsaydı zaten direk doğumdu dedi yatıp dinleniyorsun şu 2 hafta dedi yormuyorsun kendini lütfen dedi bebek normal yoldan gelmeye çalışıyormuş cıkacagııı yeri şaşırdı yavrum 2. spinal sezeryanımı olcam inş sağolsun beni rahatlattı hepinize de ayrı ayrı teşekkür ederim kızçelerrr Allahrazı olsun🌺