Kızlar selamlar, ikinci gebeliğimin 6+6 haftasındayım. Hâlâ doktor ve hastane bulamadım. İlk doğumumu Pendik hospitalde yapmıştım fakat bilen bilir kapandı (ben doğum yaptıktan sonra 😂) Kendi doktorumuz da Medipol Pendik’e geçti. fiyatları arayıp özel hastanelere sorduk baya pahalanmış :') Devlet hastanesi konusunda da kafam karışıyor, sancı çekme sürecinde doğumhane de tek başına olma, yanına kimseyi almama durumunu düşününce gözüm korkuyor. Siz ne düşünüyorsunuz, önericeğiniz doktor ve hastane tavsiyelerinizi bekliyorum 🤰🏻