Siyahdnz 11 haftalık gebeyım kızlar doktor randevuma varr henüz yuzustu uyurken buluyorum kendimi sıkıntı olur mu ya kac haftadan sonra sıkıntı olur acaba
Daisy0000 Siyahdnz 14 haftalığım hala yüz üstü uyuyorum, göbeğiniz çıkmadıysa sorun olmaz diye düşünüyorum tabi yine doktorunuza danışırsınız
1erkekkannesiiii Siyahdnz 3 aya kadar sorun olmaz karnınız çıktıktan sonra isteseniz de yatamazsınız zaten canım zor oluyor 🥲
Kbetul Siyahdnz karnın çok yoksa uyuyorsun ister istemez ben de öyleydim, eşim muayenede doktorun yüz üstü uyuma dediğini duymuştu gece sürekli uyandırırdı🥹 zaten karnın çıktıktan sonra uyumamaya başlıyorsun canım merak etme
Siyahdnz Daisy0000 tesekkur ederim ya kendimi kotu hissettim 3.gebelıgım ama ılk gibi hepsi de tedirgin oldum