Selam kızlar merak ettiğim bir soruyu sormak istedim 😀 Diyelim ki regl ilk gün sadece tek bir damla geldi 2.gun normal kanama oldu.bu durumda reglin başlangıcı bir damla geldiği gün mü sayılıyor normal kanama olan ertesi gün mü?? (sadece 1 damla kan başka hicbirsey yoktu)