Kızlar bugün randevum vardı bebeğim kalp atışları 200 ve 40 hafta gözüküyor 4 kilo üstü acil araştırmaya yatisin yapılacak çantanı filan al doğum gerceklessin sakın vakit kaybetme dedi doktor çok korkuyorum ilk ne olucak doğum mu olucak elim ayağım titriyor hastanede eşimi bekliyorum araştırmaya gitmek için normal hastanede bu riski alamayız gibisinden konuştular çok korkuyorum doğumdan sezaryenden bebeğim iyi mi ☹️☹️☹️